Witamy Państwa bardzo serdecznie.

Z wielką przyjemnością  pragniemy przedstawić i zaprosić Państwa na stronę
Trout Land professional adventures.
 

Naszą doktrynę oraz przesłanie staraliśmy się przekazać w dziale wprowadzenie, do którego serdecznie zapraszamy. Jak zdążyli Państwo zauważyć strona ma charakter blogowy. Jest to działanie zamierzone, mające na celu jak najlepszy kontakt z odbiorcą oraz ciągły przepływ informacji bieżących. W tym właśnie dziale, znajdą Państwo wszystkie nowości, ciekawostki, relacje z wypraw, wywiady, zaproszonych gości, filmy oraz galerie zdjęć. Kolejną pozycją z głównego menu jest oferta Trout Land. Pierwszych pięć destynacji Nowa Zelandia, Argentyna Patagonia, Argentyna Lodowce, Chile, Grenlandia z którymi mogą się Państwo zapoznać w tym momencie to edycja Wiosna/Lato. Pięć kolejnych wspaniałych i unikalnych zakątków naszej planety z oferty Trout Land, które mamy zaszczyt i przyjemność przedstawić, pojawi się już wkrótce. Będzie to druga z cyklu rocznego edycja  Jesień/Zima. Mamy nadzieję, że budowanie napięcia będzie miłym dodatkiem, który jeszcze bardziej zachęci Państwa do zapoznania się z kolejnymi destynacjami.

Chcemy poinformować, że do druku przygotowywany jest również katalog Trout Land, składający się chronologicznie z dwóch edycji Wiosna/Lato i Jesień/Zima.

To ciekawa naszym zdaniem i jednocześnie unikatowa pozycja, która może stać się miłym akcentem na biurku czy półce każdego miłośnika nie tylko wędkarstwa ale także outdooru, podróży, kultury i przede wszystkim dzikiej przyrody oraz ostatnich dziewiczych zakątków naszej planety.

Dystrybucja katalogu będzie prowadzona między innymi przez biuro Trout Land, do którego w tej i każdej innej sprawie zapraszamy w dziale kontakt. Oferta skierowana jest do osób indywidualnych, grup oraz podmiotów gospodarczych.

Kolejnym elementem na platformie Trout Land będzie butik, który nazwaliśmy Guide’s Choice. Nazwa ta nie jest przypadkowa a jej przesłaniem jest bardzo ciasny i specjalistyczny asortyment, który znajdzie się w sprzedaży. Będą to produkty najwyższej jakości, pochodzące od jedynie najbardziej topowych brandów z całego świata. To właśnie te produkty są wybierane przez najlepszych przewodników, nieustannie stawiając czoła ekstremalnym warunkom na jednych z najbardziej wymagających destynacjach świata.

Jako Outfitters Trout Land będzie również promował własne logo wprowadzając do sprzedaży dedykowane towary z edycji limitowanych. Będą to jedynie najwyższej jakości wyroby custom, które dadzą Państwu możliwość zidentyfikowania się z marką i jej doktryną.

Trzecim blokiem na platformie będzie segment edukacyjny, który pojawi się już wkrótce pod polską wersją językową Trout Land czyli Kraina Pstrąga. Segment ten sygnowany własnym logotypem skierowany będzie głównie do dzieci i młodzieży szkolnej dla tego jego forma dostosowana została dla potrzeb tej grupy odbiorców.

Jestem pełen nadziei, że oferta Trout Land oraz pasja z jaką pragniemy Państwu zaproponować cytowany już „Cast Away” – spojrzenie poza granice widoczne gołym okiem oraz swoje własne, będzie motorem by zdobyć się na realizację marzeń lub rzeczy odkładanych od dawna, być może nawet przez całe życie. Może nadszedł czas by te marzenia po prostu dogonić.

Tego Państwu życzę i pozdrawiam.
Grzegorz Fryc